Runaway train

Lördag

Jag saknar min syster.. Så in i helvetes mycket. Jag vill bara sätta mig på bussen och åka hem till Troll, men hon är inte där just nu.. Jävla fan,, jag behöver henne nu! Men måste vänta till tisdag. Yay!..
Jag sitter hos far nu, alla andra är i Danmark och har det trevligt. Jag skulle följt med, men valde att stanna hemma för att försöka plugga.. Jag är korkad.
Jag är korkad och jag förstår inte ens min uppgift. Nåväl!
Jag vill pierca mig,
jag saknar mitt ögonbryn.
Det är galet..
Jag måste pierca om den igen!
Jag vill tatuera mig också.
Och kissa behöver jag också göra.
Mycket man vill och behöver i den här världen!
Uuuuuh.
Jag märker själv att jag inte har nå att skriva,
men jag har så sjukt tråkigt bara ><
Äh..
En omgång Tetris, sen blir det plugga igen!
Have it!

Lalala!
Tjaa / Sari

hoppas att du får en helt underbar födelsedag....18 år...jisses vad tiden går....Alldeles för fort.minns dig lilla loppa när du va liten....hihi....lika söt och go som nu...och för alltid.Hälsa de dina...älskar dig//Moster

2011-07-26 @ 08:56:47
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0