All I have to do is dream

Lördag

Jag är lite seg, men vafan!

Siestafestivalen var ytterst trevlig.
Det blev fest, musik och allt som hör till.
Än en gång missade jag lite för många band dock,
men jag överlever!
Människorna var bäst och jag hade nog ganska trevligt faktiskt :)
Sov till och med på campingen sista natten! 
(wow!) :3

Annars har det inte hänt så mycket, sen lovet började.
Men men,, det kommer väl!


För övrigt så finns det väldigt mycket jag skulle vilja skriva,
som jag absolut inte kommer göra.
Det finns mycket jag skulle vilja berätta för folk,
som jag absolut inte kan, får eller klarar av.
Det finns mycket jag skulle vilja göra,
som jag inte heller kan, får eller klarar av. Eller vågar.
Det finns även tankar i mitt huvud,
som jag jobbar på att göra av med.
Det går faktiskt framåt, för en gångs skull!

Och med det sagt
så lämnar jag det här.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0