In the army now

Lördag

Tjollahopp, tjullahopp, tjollahåpp...
Eller kanske TJAA!

Sitter hemma och hostar för fullt.
Yay!
Har precis duschat,
i typ en timme.
Ganska underbart, dagen efter fest.
Fast nästan alltid underbart.
Men ja, ointressant.

Så det var ju liksom fest igår,
hos Ems, min broo.
Ytterst angenäm kväll, må jag säga :)
Angenäm.. det ser fel och fult ut, men det låter fint!
Nåväl.. Samåkte den gröna bussen med Elin, Klara och Tiddan.
Elin och Tiddan förlovade sig på Maxi, sen drog vi hem till Ems.
Jag satt väl still, mestadels av kvällen.
Och frös och kedjerökte.
Mjo ja men okej, det låter inte lika kul nu i efterhand kanske :o
Hmm.

However...
Om typ två timmar bär det av mot Tyringe,
hem till Elin, minsann!
Så sover man där inatt, tror det kommer bli ganska mysigt faktiskt :3
Och nuuu.. nu ska jag nog föna håret och kanske sminka mig lite.
Lite. Kanske. Fast bara lite.
Och btw,, förhoppningsvis kommer det minst en bild i nästa inlägg!
Have it!




Det är jobbigt att du finns, IBLAND
Men jag hade verkligen inte kunnat leva en sekund till,
jag hade aldrig kunnat ta ett enda andetag till,
om inte du hade funnits precis där du är just nu.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0