Jävla bildbrist

Söndag

Blir inga bilder, bildbristen lär hålla i sig ett tag nu..
Någon dag i veckan som kommer nu, så kommer vi lämna in våra datorer i skolan, för uppdatering och sånt. Eftersom jag har en lånedator så kan jag inte spara mina bilder, videos, dokument och allt det där, från min egen dator. Allt kommer alltså försvinna. Jag är irriterad som fan på vår it-tekniker som aldrig finns där när man faktiskt behöver honom!

Men skit i det nu!
Helgen har varit ytterst trevlig, tycker jag i alla fall!
Tiddan kom hit i fredags, sen drog vi till LKs morfar, och hängde med snubbarna.
Förutom att jag somnade på golvet en stund så hade jag väldigt kul,
och det tackar jag er alla för. :)
Igår så kom Elin hit, och efter några tjat om mina kläder (kände mig ganska fjollig där),
så bar det av hem till Juss, för fest var det ju där!
Jag tyckte att kvällen blev lyckad, även om det hände lite grejs,
för allt det där kan man ju tänka bort, liksom :3
Så jag tackar även alla där för den fina helgen!

Min laddare till älskade mobil ligger hemma hos Juss,
och efter att älskade mobil dog för två timmar sedan
så har jag haft en annan, gammal, telefon.
Jag känner mig redan lite tom..
Inte bra, det där ><
Så nu ska jag nog sova, och imorgon måste laddaren hämtas!
Så ja,, inget mer att berätta?
Jo, en liten "btw"; efter nästan ett år som rödhårig (wow!), så är kalufsen på min hjässa nu svart!
Har fortfarande inte vant mig (efter en vecka), men det blir nog bra :)
Have it!




Fasen.
Jag kan liksom inte sluta tänka tillbaka.
Fast det var inte du,
det var liksom känslan.
Men nu är det ditt fel!
Kanske..

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0