Lång väg hem

Torsdag
Hej.
Jag sitter i en soffa i skolan. Lektion.
Winnerbäck underhåller mina öron för stunden,
snart blir det nog Placebo och The white stripes.
Allt är ju så underbart!
Det var Khoma som dök upp istället.
Gör mig ingenting. Helt okej!

Finns väl inte så mycket att skriva.
Jag skrev ju igår, och idag har jag än sålänge bara hunnit med en lektion och en rast.
Om tjugo minuter, ganska exakt, så har vi lunch.
Jag är hungrig, men min aptit försvinner bara mer och mer.
Utan anledning.
Men det gör mig, faktiskt, inte så jättemycket. Än.

Imorgon är det fredag i alla fall,,
då blir det skola, sen hem och packa.
Det blir Malmö igen!
Lillebror och kusin ska ha kalas, sex år båda två.
Stora ungar.. dumt!
Men ja. Ska sova hos Troll hela helgen i alla fall. Tror jag.
Om jag inte bestämmer mig för att åka hem på lördagkväll,
men det har jag väl ingen anledning till att göra, så..

Hmm. Ja.
Jag har faktiskt ingen aning om varför jag skriver.. xD
Såå..
Have it!





Here I am, your movie star hero
There you are, my Marilyn

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0