Man is the baby

Måndag

Sitter i skolan dårå. Engelska B. Yay.
Lite Anthony & The Johnsons spelar i hörlurarna.
Sjukt mysigt och helt okej!

I fredags sov Elin hos mig,
vi kollade på molnen och lite så.
Väldans mysigt, måste jag säg!
I lördags blev det barnkalas hela dagen,
satt i någon timme (kändes som mer) och byggde StarWars-lego med lillebror.
Han är så söt och snäll!
Kusin fick en skiva med Linda Bengtzing,
så det var vår musik resten av kvällen.
Ungarna kunde hela texten på "Är det fel på mig"..
Måste lära dem riktig musik :c

Nästa helg blir det Elin för hela slanten!
Heheheh.
Och filmkväll och lite sånt dära.
Blir nog hur trevligt som helst :)

På onsdag ska jag, troligen, träffa Cakki.
Ska bli sjukt nice, saknar ju henne!
Och det blir att börja träna i veckan också.
Kanske redan idag.
Wiho :3

Men ja.
Tänkte börja med en lista, som jag tagit från Elinen.
Kanske kan få in lite mer bilder här då, liksom :3
Here we go!

Dag 1: En bild på någon du umgås med ofta
Dag 2: En bild på någon/några i din familj
Dag 3: En gammal bild på dig själv
Dag 4: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 5: En person som du saknar
Dag 6: En person som du kan berätta allt för
Dag 7: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 8: En bild på dig som kär
Dag 9: En person som alltid ställer upp för dig
Dag 10: En bild på en tid du saknar
Dag 11: En bild från somras
Dag 12: En bild som gör dig glad
Dag 13: En person som alltid gör dig glad
Dag 14: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 15: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 16: En tokig bild
Dag 17: Den nyaste bilden på dig själv


Nu är jag klar här.
Ska göra en fin reklam om sockiplast.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0