My doorbell

Fortfarande onsdag
Elliot fyllde sex år igår.
Han har blivit så stor..
Usch!
Men.. han kommer bli en så stark människa,
det ser jag på honom.
Älskade <3

Just nu ligger jag bara hemma i soffan.
Känner att jag verkligen vill lyssna på musik.
Jag kan inte ladda ner Spotify,, inte iTunes heller..
Detta är fjärde datorn jag haft sen jag började på skolan.
Allt blir så fel. Huhuh.

Min tungpiercing skaver mot tandköttet igen,
snart kommer jag tappa tanden och jag har lite panik..
Men jag VÄGRAR ta ut smycket!
Tog ut ögonbrynspiercingen i lördags, det räcker väl..
Och förresten så är jag väldigt ledsen över det där! :(

Idag var det idrott ju,, jag, Tiddan och Sanra hade bästa dansen ever!
Att jag ens lyckades ställa mig där och dansa inför alla.
Awesome.

Alltså.
Jag har inget att skriva här..
Fast inlägget blir ganska långt ändå.
Hmm!

Aeh.
Tror jag ger upp nu,
lite i alla fall!
Have it.





Didn't mean to make you cry
If I'm not back again this time tomorrow
Carry on, carry on
As if nothing really matters

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0