Ibland gillar jag att inte må helt hundra, att alla tankar inte är som de ska i mitt huvud, så att jag får känna mig någorlunda mänsklig. Jag vill inte må helt sjukt fantastiskt och jag vill inte att allt ska vara perfekt. Men bara lite.. bättre? Äh!

Måndag


Jag tyckte att min rubrik blev väldigt.. fin!
Mest för att det blev så klöddigt :)

Menmenmen.
Män..
Dem kan faktiskt vara snälla ibland.
Och ni kvinnor som trycker ner männen genom att säga att dem är alla svin,
jag tycker att ni ska fundera, mycket och länge, och ge mig någon anledning
till att inte tycka att vi som bär på det lite kvinnligare könet också är svin?
Mänskligheten är svinig.
Men det skulle jag inte skriva om.. inte mina planer. Alls!
Usch, förlåt.
Kom kanske in på villovägar!

Jag sitter i alla fall med ett svenska B-arbete,
som jag verkligen försöker fixa,
men som jag inte har ork eller fantasi till att faktiskt lyckas med.
Det är måndag idag, imorgon hämtar jag mitt efterlängtade,
och förhoppningsvis väldigt fina, Siestaband.
På onsdag går jag sista dagen i skolan, och sen blir det dags för festival!
Jag peppar inte,, ju mindre jag peppar, desto bättre blir det.
Idanprincipen, som Klara så fint har döpt det!
Inte ens när jag och Tiddan satt och rökte på lunchrasten,
med pågående scenbygge mitt framför oss,
inte ens då peppade jag. Hahah.
Men på torsdag. Eller onsdag. Då jävlar!
Kommer ju få träffa Johanna också, sjukt längesen!

Det här blev fan segt..
Fan vad tradig text, inte ens nå speciellt tidsfördriv heller.
Men öah.. Slutar skriva dårå!

Eller vänta!
Det var ju mors dag igår!!
Lagade mat till min mor, och sen låg vi bara och slappade.
Sen blir det bio någon gång snart, och ska nog baka lite paj till henne i veckan.
Hon förtjänar det bästa!
Min älskade mor! :) <3

Såja.
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0