Idans ord

Onsdag

Jag är en icke så klok människa.
För ett tag sedan, när alla festivaler började bli aktuella samtalsämnen, så bestämde jag mig för att fokusera på Siestafestivalen, och inte ge de andra en enda blick. Det har gått väldigt bra, fram tills ikväll. Jag fick, av någon anledning, för mig att kolla vad Peace & Love har att erbjuda i år. Dumt. Extremt dumt gjort av mig.
När jag fick se artisterna, och när jag upptäckte att biljetterna faktiskt inte är så mycket dyrare än Siesta, så kände jag något som jag skulle kunna kalla för ångest. Eller ånger?
Jag har i och för sig inte varit så väldigt peppad på Siesta innan heller (fy skäms!), men jag har längtat efter peppen (fram tills ikväll, alltså). Jag har inte känt mig så taggad, dels för att jag inte vill skapa för höga förhoppningar, och för att.. jag har inte orkat, helt enkelt. Men vafaasen,, Siesta är höjdpunkten på hela året, det är liksom vår lilla hålas stora stolthet! Festivalen blir större för varje år, och det är inte mer än rätt. Jag älskar den satans festivalen.
Men jag blir ju aldrig nöjd,, så nu sitter jag och stör mig på den, än lite bättre, festivalen längre upp i vårt land. Den där festivalen med dem där artisterna som jag bara måste få se, som jag bara måste få höra och skrika för. Usch.
Och Linkin Park spelar i.. Stockholm.. i sommar. I Stockholm. Stockholm. (Jag var tvungen att skriva det flera gånger, eftersom det är i.. Stockholm) Jag bor i Hässleholm. I Skåne.
Aeh! 

Jag sitter och dör lite grann.
Nationellt prov imorgon, muntligt i svenska B.
Och p-staven ska in också. Aj? :c
Nationellt prov på fredag igen, skriftligt i engelska B.
Yay!?

Mina piercings gör ont också.
Jävla förkylning :(

Och jag vill pierca mig!!
Och nu när jag fått klaga lite, så ska jag nog ta en runda på balkongen.
Sen sova :3
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0