Like it!

Tisdag

Hemma igår,, och fick ringa praktiken i morse och sjukanmäla mig.
Fick reda på att jag kanske blir ledig nästa tisdag, dessutom. Lite nice :3

När jag vaknade så satte jag mig och försökte fixa min muntliga redovisning till nationella i svenska B. Jag fattade ingenting och jag fick panik. 
Gick in i duschen, sen drog jag ut och träffade Kevin istället. Den lilla sjuklingen!
Så vi har hostat och snorat tillsammans. Och gått på Coop. Och pratat en massa med Securitas som verkade förfölja oss enda från stationen! Huhuh.
Hittade söta strutsar och hundar som sjöng, åkte (cyklade, sparkade?) sparkcykel och lite sånt trevligt. Och pratade, en massa! Precis vad jag behövde! :)

Så imorgon blir det skolan. Jag MÅSTE!
Tänkte till och med försöka vara med på idrotten. Yay.
Jag saknar ju Roy och Elinen,, så in i.. bomben!
Sen blir det väl att sitta hemma och slita med nationella igen, eftersom redovisningen är på torsdag :c
Kanske tar en liten paus och träffar lilla sjuklingen igen i alla fall. Kan behövas :3

Nu ska jag dock.. ge redovisningen en chans till.
Sen sova.
Usch!

Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0