Hide and seek

Dag 16 – Innehållet i min väska.

Skolväskan.. Dator, laddare, kollegeblock, pennskrin, ipod, hörlurar, tuggummi och glasögon. Ibland psykologibok och ibland samhällsbok. 
Annars brukar jag inte använda väska, jag försöker alltid undvika det, om jag så ska behöva gå med fickorna fulla med grejer.



Det är söndag nu, och jag ligger fortfarande i soffan. Ska snart ner i tvättstugan, sen kommer mamma hem med min säng, som varit hos pappa och Ullis innan. Ska bli sköönt! 
Nu ska jag kolla på lite kläder, och skor. Vill ha en massa sånt nu,, en massa! Fast det är lite svårt utan pengar, dock. Men men,, får la klara mig utan, helt enkelt! 
Senare blire nog att träffa Kevin, och kanske ta en promenix med Klara,, funderar på att kanske färga håret idag också? Hm, får se hur mycket energi jag har idag. Måla naglarna ska jag iaf!

Nu ska jag kissa, tror jag. Sen kanske ge mig ut i stormen och ta en cigg? Näe,, dags att försöka sluta nu, tror jag. Huhuhuh, kommer misslyckas totalt :3 Men ääh. Have it!





Jag älskar att drömma
och hatar att vakna

Lalala!
Tjaa / KxL

Du är så himla fin och så underbart bra.

Tack för att du överhuvudtaget existerar.

Jag älskar dig oändligt mycket.

<3

2011-11-27 @ 20:34:48
Tjaa / idan

Du är så himla mycket finare och så underbart mycket bättre!

Jag är otroligt tacksam över att du finns, kan jag ju säg! Jag älskar dig, minst lika mycket (och säkert mer än så) <3

2011-11-28 @ 10:28:24

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0