Life is stupid and contagious

Torsdag
Jag har varit trött på min blogg ganska länge nu, så jag bestämde mig för att ändra en aning. 
Jag är dock inte nöjd, än. Får väl försöka fixa lite till.. Jag kan ju inte sånt här, men jag får kämpa!
(Det är såna här dagar man önskar att man lyssnade på lektionerna i ettan. Gah.)


Jag har suttit i soffan i ungefär sex timmar, och bara lyssnat på musik. Jag orkar ingenting.. Energin är borta, den existerar knappt, just nu. Jag skyller på förkylning och sömnbrist, men egentligen beror det väl mest på.. mig själv. Mitt tänkande. Mitt sätt att vara. Mitt sätt att se på allt. 
Jag kan inte se mig själv i spegeln just nu, utan att få ångest. Nästan panik. Jag förstår inte varför det ska vara såhär. Har jag varit så dålig, så att jag ska behöva tänka såhär? Jag vet att jag är långt ifrån den bästa människan här, men jag vet också att jag är långt ifrån den sämsta. Och jag vet att det finns fler människor, så mycketmycket bättre än mig, som mår sämre än vad jag gör. Utan anledning. Jag tycker inte att det är rätt. Jag tycker inte att någon ska behöva må dåligt, åtminstone inte om det inte är självförvållat. Det är så onödigt. Så oerhört trist.. Med risk för att låta som en blandning av Tomas Di Leva och Miss Universe (eller whatever), så vill jag bara säga att ingen förtjänar att må sådär förfärligt dåligt. Möjligtvis om man har fått för sig att vara sån idiot att allvarligt skada någon annan, medvetet. Men de räknas inte, i mina ögon. 

Så.. nu har jag bara skrivit lite trams, som fanns i mina tankar.
Nu ska jag kissa, sen äta, sen röka. Sova sen, tror jag.
Skulle egentligen följa med Sara till Kristianstad imorgon, till Biljard, men för min mammas skull, så blir det nog inte så. Kanske blire fest hos Tim istället. Ska bli kul att få umgås med Klara igen, ju!
Have it!

Lalala!
Tjaa / KxL

Jag menar det med hela mitt hjärta när jag säger att jag tror att du är den människan som mest av alla förtjänar att må bra, för det är du. Så jävla bra.

Jag tror nog du är det bästa människan som finns. Ja.

& jag blir fruktansvärt glad varje gång jag bara tänker på dig, du är så underbart fantastisk, jag älskar dig obeskrivligt. <3

2011-11-10 @ 23:06:44
Tjaa / idan

Åååh, bästa Klara!

Jag kan omöjligt vara den bästa, när du är så mycket bättre, ju!

Och du.. jag blir oerhört glad när jag tänker på att jag har haft den turen att få ha dig i mitt liv. Du är helt underbar och jag älskar dig enormt mycket! <3

2011-11-10 @ 23:59:26
Tjaa / idan

att jag har den turen*

2011-11-11 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0