Malmö

Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Jag vill inte gifta mig, jag har aldrig velat det, faktiskt! Vem vet, det kanske ändras senare, men just nu har jag ingen dröm om att få gifta mig eller att få vara gift. Jag känner inte att jag vill pressa på mig en bröllopsklänning, bjuda folk som jag egentligen knappt pratar med och att allt ska vara så puttinuttigt. Att lägga en massa pengar på det, som jag och min partner i så fall hade kunnat lägga på bättre saker. Nej,, jag känner inte att det behövs, för att visa min kärlek till någon. Det kan jag  Jag förstår inte riktigt varför, bara. Men ja, jag kanske ändrar åsikt sen. Förmodligen. Men då vill jag nog bara ha något enkelt, inte alls för stort. Bara mysigt. Det är så en perfekt dag ska vara. Inte en massa stress och krav på att allt ska vara felfritt. Och i kyrkan? Näe.. Jag tror inte på gud, jag tror inte på något av det där. I så fall skulle det vara om min man hade velat det, kanske. Men vem vet.. om några år vill jag kanske ha det där typiskt överdrivet pampiga bröllopet, men det är tveksamt..



Jaha ja. Det är onsdag idag, fyi. 
Åkte till Malmö igår, för APU. Sov där till idag, i nya, mysiga, lägenheten. Idag skulle vi nämligen på SACO-mässa i Malmö med skolan, en mässa med grejer om vad man kan göra efter studenten och så. Jag blev dock några minuter sen, så jag hann inte träffa klassen på stationen, så jag fick ta mig dit själv. Jag hittade inte alls, så jag fick ringa Elin, som så snällt förklarade vägen för mig. Jag gick fel typ två-tre gånger, så det tog lite tid.. Heheheh. Men jag är otroligt tacksam över att Elin hjälpte mig, om hon inte hade gjort det så hade jag väl fått panik och stuckit hem istället.. Så tack, underbara bästavän <3
När jag kom hem så hade mamma bäddat sängen med filt och grejer och lagt fram magtablett, Panodil och cola, för att jag hade så extremt ont i magen. Snäll mamma! Sen sov jag i lite mer än två timmar, tror jag. På fredag ska jag nog ringa vårdcentralen. Jag är så trött på att inte kunna äta något utan att få sån smärta, och mamma blir alltid så orolig. Fast jag vill inte egentligen. Äääh!

Nu ska jag försöka plugga. Har ju ett projekt som ska vara klart imorgon, som jag inte börjat med än.. Och utvecklingssamtal och kuratorn imorgon, dessutom. På fredag blire Harrys med mina fina vänner. Heheheh,,
Have it!





Du gör mig så orolig, och rädd

Lalala!
Tjaa / Elinen

Ingen fara, sötnos!! <3

2011-11-24 @ 00:03:15

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0