Minä rakastan sinua, isä <3

Söndag, fars dag

Jag älskar dig, pappa. Du ställer upp när man behöver dig, och du stöttar oss. Jag är glad över att ha dig som far, och jag vet att Martina och Elliot är lika tacksamma. Jag har alltid varit så stolt över dig, och det hoppas jag att du vet! Så ja.. minä rakastan sinua, isä <3


Andra dagen som jag bara sitter hemma. Jag har verkligen inte gjort någonting alls, förutom att gå ner och köpa cola. Men jag tror att jag har behövt det! 
I fredags blev det fest hos Tim. Jag hade väldans trevligt, måste jag ju säg! Fast.. jag blev nog full, och babblade oavbrutet, med.. alla jag kunde. Tyckte synd om dem, men men! Tack till Tim i alla fall, och tack till Klara, som drog dit mig :)

Igår kändes allt så trist, verkligen allt. Men idag har jag inte orkat känna så. Jag tänker inte negativt idag, inte särskilt positivt heller dock, men vad fasen! En bit på vägen i alla fall <: 
Och jag saknar Kevin, en aning. Typ jättemycket, faktiskt! Har inte träffat honom på.. jättelänge :( Måste träffa honom i veckan! 

Nu ska jag nog duscha, och sen sova. Såå..
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0