Read my mind

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Underbara Elinen, finaste Bögman <3


Underbara Tiddan, min Roy <3


Underbara Klara, Trög, din dumme faan <3

Underbara Kevin, snällaste Klittan <3 
(hade typ ingen annan bild på oss två,, blå bilder är fina)

Det här är de vännerna som står mig närmst just nu. Jag har en del helt underbara vänner, som jag är väldigt tacksam över, men de här fyra är de som har funnits här för mig allra mest den sista tiden. Jag är så glad att jag har er, det är obeskrivligt. Jag älskar er, jättemycket <3


Så nej.. det blev alltså ingen skola idag. Jag har varit förkyld, fram och tillbaka, sen slutet av augusti. Jag blir aldrig av med det satans viruset. Usch :(
Jag har i alla fall planerat att jag ska till skolan imorgon! Jag ska åtminstone försöka ta mig dit,, vill ju inte missa psykologin :c
Och jag har målat naglarna idag och jag absolut älskar färgen. Jag vill måla lite till, men jag får vänta tills mina naglar har blivit längre. Jag älskar hur Klara får igång konversationer på Facebook, så att jag har något att göra. Jag försöker göra skolarbete, men det går inte alls. Jag tror jag ska försöka sluta röka, men det är faktiskt svårt när man inte har viljan. Jag ska gå och kissa nu, sen ska jag lyssna på all möjlig sorts musik. Typ Veronica Maggio, Combichrist, Broder Daniel, The dresden dolls och allt sånt där som inte alls passar ihop. Sen ska jag sova. Bästa kvällen everrrr! Eheh. Have it!

Lalala!
Tjaa / KxL

Min roll i Guds dockspel är helt enkelt att hålla mina vänners humör uppe...ibland lyckas jag.



Älskar dig så massa mer och blev lissen när du inte var i skolan,, :'( <12

2011-11-10 @ 00:29:46
Tjaa / idan

Du lyckas alltid få mig på bättre humör, ska du veta!



Jag älskar dig megamycket och jag blev också ganska lissen, faktiskt! Men jag är i skolan nuu! <12

2011-11-10 @ 09:22:57

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0