Get out of my head

Tisdag

Min kära Roy, även kallad Tiddan, får smycka min blogg idag.
Helt okej för mig! Och hon får tycka vad hon vill :)

Sitter hemma nu och.. glor. Eheh!
Jag försöker fixa ett arbete i svenska B, men det går väl inte så bra, om jag ska vara ärlig. Nåväl!

Idag var det studiedag, och den spenderades med Tiddan och Oskar. Vi fotograferade till projektarbetet, pratade och fiskade ölburkar.. Jag hade väldans trevligt, måste jag ju säg! :D Det var sjukt skönt att faktiskt komma ut och iväg idag, eftersom jag bara brukar sega bort hela dagen annars, när vi har studiedag alltså.
Jag har även väntat på ett telefonsamtal från min far, angående APU, hela dagen. Det har dock inte ringt i min telefon idag, förutom från mor och Tiddan, så får väl fortsätta vänta imorgon. Ääh :3

För övrigt så mår jag nog bra. Förutom tankar, känslor och rädslor. Men om man bortser från allt det där så jävlar :3 Jag försöker i alla fall skjuta undan allt sånt för att ge plats åt glädje och liknande som svävar runt mig. Jag försöker!
Jag försöker dessutom fixa skolan. Det har väl inte börjat så bra, faktiskt.. Jag ligger nog efter med nå arbete redan (speciellt svenskan!), men närvaron är i alla fall mycket mycket bättre! Jag har tvingat mig till skolan, trots förkylning och andra små motgångar. Än sålänge så har det nog gått bra, tror jag. Lite kul ju :)

Nu ska jag nog.. gå och lägga mig. Snart..
Have it!





Underbara vänner,
jag älskar er!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0