Keep on walking

Måndag
Sitter i soffan just nu, och Kevin ligger bredvid mig. Väldans trevligt, tycker jag! Fastän han kittlar mig.. :c
Idol slutade precis och nu vill Kevin kolla på Det okända, så får la göra det :3 Jag skulle egentligen till Malmö ikväll, APU imorgon och sen hem igen,, men det blir inte så. Lite trist, om jag tänker på varför jag blir hemma.. Men får hoppas att allt blir bra igen! :c

Jag orkar inte riktigt uppdatera och så,, men har varit i Malmö från tisdag till fredag iaf.. Sen i lördags kom syster Sara hit, som har varit sjuukt efterlängtad, efter typ ett halvår! Sen blev det filmkväll här med fina vänner, och jag hade ganska trevligt faktiskt :)



Och btw,, i fredags morse så vaknade jag av att min älskade telefon åkte i golvet.. När jag tog upp den så upptäckte jag att skärmen spruckit.. Så nu mår den inte jättebra, stackaren :( Jag är jäätteledsen över det.. Men får hoppas på att skärmen inte faller ihop innan jag får den lagad, för jag vägrar byta tillbaka till min x10 mini nu :(

Men nu ska jag nog ut och röka med Kevin!
Have it!







Jag känner mig så dålig
och jag vill be om ursäkt.
Jag älskar dig.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0