04.43

Klockan är mittinatten, jag har absolut inget vettigt att skriva och jag borde sova. 
Det är torsdag, eller kanske fredag.. Jag sitter i min väldigt mysiga soffa och kollar på Musikhjälpen på tv. Jag känner mig extremt ensam just nu,, hade gärna haft någon här, typ min pojk eller nå fin vän,, men nu är det bara lilla jag här hemma, så då får Gina och Danne hålla mig sällskap genom teven istället! Och intressanta nyheter, blä.. 
Så igår var man på Lussevaka,, hade förfest här hemma, och hela kvällen/natten var jättetrevlig! Mindre kul att behöva städa efteråt dock, men det var mamma så snäll och hjälpte till med i morse (när jag sov, heh). Ännu mindre kul var att jag lyckades bli väldigt full, vilket jag faktiskt inte blir så jätteofta längre (åtminstone inte så extremt pinsamt full som igår), har ingen aning om hur jag kunde bli det, men fyfan! Fast nå bakfylla slapp jag iaf, så det är ju skönt. 

Och ja, jag har gått och blivit flickvän också. Vilket inte är någon nyhet här, eftersom de enda som läser här redan vet allt som jag skriver om. Men whatever,, jag mår bra iaf. När jag är med honom alltså,, just nu är jag inte det minsta lilla glad, fast det har ju inte med honom att göra. Han är bra. Väldans bra. Det är alla som finns i mitt liv <3

Snart måste jag tvinga mig upp från soffan för att motvilligt gå och lägga mig i min kalla säng. Så nu tänker jag nog sluta skriva här. Men ja.. hörs!
 
 
 
 
 
 

Villintesova,räddförattdrömma
räddförattvaraensam
snällakomhitinnanjagfårpanik 
avskyrattvaravakennärallaandrasover.

Lalala!
Tjaa / trög :>

I LOOOVE YOOOUU

Svar: AND I LOVE YOOOUU!
idan

2012-12-16 @ 17:12:36
Tjaa / Klara, trög.

och du var inte pinsamt full, juu!

Svar: Hahaha, enligt mig så var jag!
idan

2012-12-17 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0