I've got no excuse

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

Det beror helt på situationen. Om jag är på bra humör så brukar jag liksom inte gråta till musik, vad det än är,, men om jag är allmänt down så brukar jag lyssna på en spellista på Spotify, med lugn och mysig musik. Och det kan nog få mig att fälla någon tår ibland! Om jag är tillräckligt ledsen så kan jag väl gråta till vilken låt som helst, i princip. Och om det handlar om saknad, så brukar jag väl reagera på musik som jag associerar till det jag saknar.

Måndag. Just nu sitter jag i soffan och gnagar på popcorn, vilket jag har gjort ett bra tag nu (det spänner inte lika mycket i tänderna då nämligen). Jag vill inget hellre än att slita ut mina tänder ur käften just nu egentligen,, men jag ska nog låta bli. Jag får fortsätta att gnaga popcorn, antar jag. Sova kommer jag i alla fall inte lyckas med, känner jag. Det blev tre timmar sömn inatt, och sen någon timme nu ikväll. Får se hur det blir denna natten..
Just nu vill jag nog bara försvinna. Jag är för svag för verkligheten, och för mina tankar. Och mina känslor. Jag är på gränsen till att falla ihop helt,, jag är så nära botten, känns det som. Och minsta lilla fel eller problem kan få mig att bryta ihop totalt. Jag är ganska trött på det nu, faktiskt. Jag vill inte behöva bry mig om mig själv, jag vill bara kunna finnas här för mina vänner. Men när jag mår såhär så går det fan inte,, och det gör mig så oerhört förbannad. 

Idag:
Första skoldagen på sista terminen. APU-sök och allmänt slapp dag. Gick till kuratorn för att prata om min ångest och allt vad det innebär, angående APUn och lite annat. Hon berättade att jag förhoppningsvis kommer få en tid hos psykolog inom två veckor. Otroligt lättande känsla,, får hoppas att det blir bra.
Efter skolan drog jag och Tiddan till stan. Skulle fixa akuttid hos tandläkaren, och fick en tid om tre veckor. Yay.. 
Sen blev det lite impulsköp, och kollade rundor på smink och glasögon. Jag vill bara ha en massa just nu :c
Jag fick även se, och känna, den första snön på hela denna vintern. Lite mysigt! 
När jag kom hem hade jag fått paket från min syster, med alla piercings och töjningar som jag har beställt. Helt underbart! Så nu är det äntligen dags att töja högerörat lite till, så det blir lika stort som vänster. Har saknat den smärtan, på nå vis.. 
Tog sen upp datorn, och upptäckte att den är sönder. Batteriet vill inte sitta fast, så jag måste ha i laddaren hela tiden för att datorn ska hålla sig vid liv. Blir nog att lämna in datorn imorgon!

Nu orkar jag inte sitta här mer. Ska äta lite till, för att dämpa spänningen och värken,, sen sova. 
Have it!






Jag önskar att du visste hur jag mådde,
jag önskar att du hade kunnat förstå,
eller att du åtminstone hade försökt.
Jag behöver dig som mest just nu,
i stunder som denna.

Lalala!
Tjaa / Klara, trög.

Åh, min fina fina Ida,

Vad det smärtar mig, att se dig lida.

Jag kommer från då till alltid,

att finnas vid din sida.



huihiohuo, PUSS <3

2012-01-10 @ 08:52:35
Tjaa / idan

Åh,, min underbara Klara.

Mer än så orkar jag dock inte rimma just nu :c

Men du är så oerhört jättebra, och du vet att jag finns här för dig med!



Älskar dig <3

2012-01-10 @ 09:28:43
URL: http://idansord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0