Tvåtusentolv

Söndag, egentligen måndag.

Klockan är typ jättemycket, och jag önskar att jag redan sov. Men men,, får göra nå åt det, snart!
Igår var det nyår. Jag måste ju bara säg att det var oerhört trevligt,, verkligen! Att få vara bland mina fina vänner, bara det var ju helt underbart! Jag var väl knappast så pepp på det först, men när vi väl kom dit så blev det bättre. Det blev en massa pussar, en förlovning (grattis till Tiddan och Joel,, så fint!), hicka och sång. Och sen blev det lite klättrandes på höbalar och springandes i skogen med Oskar, mitt i natten. Eheh! Sen sov Kevin här inatt också, vilket var väldans kul,, det var liksom evigheter sen sist!
Förkylningen är tillbaka och uvin har blivit värre igen,, men det var det nog värt iaf! Tack till alla som gjorde nyårsaftonen så bra,, ni är underbara <3


Jag kanske lägger upp fler bilder sen (tog dock inte så många, tyvärr), men här är ett par iaf!




Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär jobbigt.
Jag vill inget hellre än att sluta nu,
men jag är alldeles för svag.
Så ynkligt.
Usch.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0