För att slippa känna

Söndag

Jag sitter bara hemma idag, precis som jag gjorde även igår. Mina visdomständer trycker på alla andra tänder, och jag känner hur de mittersta tänderna i underkäken vrider på sig ännu mer. Jag får snart panik,, det värker och spänner konstant.. Just nu vill jag bara gråta. Och dra ut mina tänder. Frustrerande!
Min förkylning är dessutom tillbaka,, min tunga har blivit så svullen att jag inte ens kan ha tungstaven i, och halsen gör ont hela tiden. Och inatt hade jag min första riktiga mardröm också.. Det var precis som en skräckfilm, ganska lame egentligen.. Men det som skrämde mig var hur verkligt det kändes, och rädslan över att förlora någon. Det var hemskt, och när jag vaknade så kände jag mig bara allmänt utmattad. Så någon energi har jag inte heller ><
Och skolan börjar imorgon,, jag har inte gjort allt jag skulle, och tanken på APU ger mig bara ångest. Men det löser sig nog! Och nu har jag nog klagat tillräckligt, för ikväll <:

Hursomhelst..
I fredags blev det att fira Kevin, med fina vänner. Jag och Elin överraskade med en tårta, som vi hade gjort tidigare under dagen. Jag tycker att vi lyckades ganska bra, faktiskt! Tårtan blev god iaf, och jag tror Kevin blev glad också :3  Lite senare så bar det av mot Harrys, där vi sen spenderade resten av kvällen. Jag hade oerhört trevligt, måste jag ju säg! Och på grund av ett litet missförstånd (tror jag), så hamnade vi iaf på dansgolvet till slut! Men det var faktiskt ganska kul,, fast det var ju lite fel val av skor för att stå där nere och "hoppa" ^^ Men ääh! Tappade i princip rösten på vägen hem också, typ akut förkylning eller nå,, och nu mår jag väl bara som jag förtjänar. Men det var det värt! Så tack till alla underbara människor som var med <3 Och jag hoppas att vi lyckades göra Kevins kväll bra också, det var ju trots allt honom vi skulle fira!

Men nu ska jag göra mig i ordning lite, sen ner till pizzerian och köpa sallad. Ska bli väldans gott! 
Och nyårsbilderna kommer förresten upp imorgon eller så, när jag har alla :)
Have it!




Jag är för svag för dig, helt enkelt.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0