Mental istid

Jag vill inte drömma mer nu,, min underbara flykt från verkligheten har bara blivit en rad av mardrömmar.
Jag är så oerhört trött, jag vill inget annat än att sova just nu, men jag vågar knappt somna längre. Jag vaknade idag och var helt utmattad i både kroppen och hjärnan,, jag kan fortfarande inte slappna av helt. 
Nu sitter jag i skolan, osocial med hörlurar i öronen och vill bara hem. Men det är bara att hålla ut, helt enkelt. Jag är iaf lyckligt lottad som har så fina vänner här, bredvid mig! 






Jag blir bara mer och mer rädd för att förlora någon
Jag blir mer och mer osäker, igen
Jag tar mer och mer avstånd
och jag vill bara stänga in mig, igen.

Lalala!
Tjaa / Tiddan

Jag älskar dig så otroligt mycket, Idan. Det vet du!

Mig förlorar du aldrig. Jag finns hos dig så länge du låter mig. <3

2012-03-09 @ 21:45:08
Tjaa / idan

Jag älskar dig med, Tiddan. Oerhört mycket!

Tack för att du finns, underbara Roy <3

2012-03-21 @ 23:37:42
URL: http://idansord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0