Tvåtusentretton

Mja, nu är det ju nytt år och allt sånt där. 
Nyår var oerhört bra och jag är så glad för att jag fick möjligheten att fira med alla som var där. Tack, alla fina! <3 Och jag fick ju dessutom fira med min Stoffs också, vilket inte var tanken från början,, vilket gjorde kvällen/natten ännu bättre! 
Kan väl lägga upp några få bilder iaf, eheh! 
        
 

Det har väl hänt en del sen sist, typ. Men inte fan orkar jag uppdatera allt.. (ni vet ju redan det mesta, så vafasen!)
Men på tisdag ska jag i alla fall börja på Zenit Dialog, som ska hjälpa mig med de saker som hindrar mig från att kunna söka jobb och liknande. Samtidigt så ska jag även påbörja min KBT-behandling, förhoppningsvis ganska snart. Jag är fruktansvärt rädd för den processen, men det är väl värt det i slutändan, så. Och blir det för jobbigt så har jag alltid mitt andra hem i Malmö att åka till, där jag har en syster och en svåger som förstår mig som ingen annan. Jag är så lyckligt lottad för att ha en så fin familj! <3
 
Men ja,, jag avslutar det här med några fler bilder från Instagram (orkar inte rota genom datorn, liksom). 
   
   
Så.. nu ger jag upp det här. Om någon skulle vara intresserad så är det väl på Instagram jag är som mest aktiv (i2319). Men vi hörs och ses väl nå gång. Have it! *Pussss

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0