Donkey shot

Fredag

Kom precis hem efter att varit ute i stormen och gått.
Ja jävlar vad det blåser :c

Skulle egentligen träna idag, men det har jag nog inte tid till.
Illa!
Men ja. Ska iväg och handla, duscha och göra vid mig,
sen bär det ut i stormen igen.
Då ska man till Kevin i Finja, med folk.
Ska bli riktigt trevligt! :D

Imorgon ska man upp tidigt, hem till Hässleholm och iväg och rensa ett förråd.
Sen kommer syster Troll med sin Alien, och vi ska fira syster Fia.
Efter det drar jag hem till Cakki, och är med nice folk igen.
Tror detta kommer bli en awesome helg!
Yay :3

Nu ska jag göra annat.
Ville bara skriva för att.. hej :D
Have it!



Fint!


Dag 1: En bild på någon du umgås med ofta
Dag 2: En bild på någon/några i din familj
Dag 3: En gammal bild på dig själv
Dag 4: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 5: En person som du saknar
Dag 6: En person som du kan berätta allt för
Dag 7: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 8: En bild på dig som kär
Dag 9: En person som alltid ställer upp för dig
Dag 10: En bild på en tid du saknar
Dag 11: En bild från somras
Dag 12: En bild som gör dig glad
Dag 13: En person som alltid gör dig glad
Dag 14: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 15: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 16: En tokig bild
Dag 17: Den nyaste bilden på dig själv

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0