1x2x3x4

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.



En väldigt dålig bild, men jag har ju ingen kamera, förutom på min mobil :c 
Detta är iaf mina nya skor,, och de är 15,5 cm höga, så jag blir låång :3 Jag ångrar mig dock lite, känns som att det var onödigt mycket pengar att lägga ut, på något jag kommer använda så sällan. De ser dessutom lite slitna ut, fast att jag bara har använt dem två gånger. Men det går la att fixa! Sen är det bara att lära sig gå i dem utan att se dum ut, och utan att det gör så ont i fötterna <: Jag gillar dem iaf!
Fast jag har iofs köpt en eyeliner också, med det var inte lika kul att visa bild på ><



Det är fortfarande fredag. Fast egentligen lördag. Jag har ganska tråkigt just nu, så tänkte fördriva tiden lite genom att skriva här. Om typ en halvtimme så ska jag följa med mor när hon ska köra sin bror och hans familj till nå flygplats i.. Lund? Något sånt.. Hon sover just nu, men jag tyckte inte att det var lönt att gå och lägga mig, så jag sitter här och försöker hålla mig vaken bara. Funderar på att kolla på Barbapapa,, älskar det <3
Nu vaknade mamma, så det blir inge Barbapapa :c Ååh,, i tisdags så köpte mamma ett påslakanset till mig, med Barbaskön på! Jag blev jätteglad! :D

Men eftersom älskade lilla mamma är vaken nu, så ska jag sluta skriva här.
Såå.. Have it!


Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0