Oj

Igen

Kollade genom mina dagar lite, och upptäckte att jag har hoppat över dag tio ><
Finns inte så mycket att skriva om den punkten, så kan lika gärna skriva nu.

Såå..
Dag tio; bloggfavoriter

Jag läser inte så många bloggar.. Jag läser inga "kända" bloggar i alla fall, utan det är bara mina vänners jag följer, så som Elins, Cakkis, Klaras och Saras. Ja.. det var nog bara de ><
Skriver inte ut deras bloggar här, för jag vet inte om det är någon som inte vill ge ut sin, så de får helt enkelt länka dem själva om dem vill, i kommentarerna här nere eller nå! :)
Har velat läsa Tiddans också, men hon har lösenord och jag glömmer alltid att fråga om jag får :c
Jag har kanske glömt någon nu, jag har liksom inte världens bästa minne ><

Nu har vi rast, huhu.
Have it, lite till!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0