Rock the world

Lördag

HEJ!
Här ligger man i soffan (där man vaknade i morse) och är seg och förkyld.
Antar att festen igår kan ha en del med det att göra.
Heheh.
För det var ju fest igår,
för Elin fyllde ju liksom arton!

Har inga bilder,
eller möjligtvis några försök till pussbild med Elin,
men vågar inte kolla.
Men min kamera vill inte fungera,
så jag avlider lite.
Men kan säga att festen var sjukt bra,
folket var underbart
och stämningen var asnice.
Du lyckades, Elin!

Idag så har jag inte gjort någonting,
tänker inte göra nå heller.
Förutom att tjocka i mig lite chips,
och underbar Coca-cola!

Och nå pinsamt ögonblick finns det många utav,
men jag orkar inte.
Jag gjorde alldeles säkert nå pinsamt igår i alla fall!
Om inte annat så trillade jag mitt på stationen i tisdags,
och en gubbe blev sur på mig.
Det var faktiskt lite pinsamt :c
Have it!

Lalala!
Tjaa / Elinen

JAG LYCKADES!

Men jag kommer inte ihåg allt... Blev lite full. Det är alltid något som händer :c

Har inte varit så full på... Jag vet inte hur länge. :o

2011-02-13 @ 12:55:45

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0