earth angel

Dag två; vad är kärlek?
Tekniskt sätt så är det nästa "dag" nu. Nej, jag brukar inte skriva såhär ofta, känns lite illa.. Men har ingenting att göra så vafan..

Men okej.. Vad är kärlek?
Kan säga såhär, att jag vet inte. Själv har jag aldrig haft ett förhållande, och kärlek är väldigt skrämmande för mig. Så fort någon liknande känsla är på väg att växa fram hos mig så kväver jag den direkt. Kärlek borde väl vara när man verkligen älskar en person, älskar dess närvaro och när man väl träffat personen så har det satt sig i själen direkt. Kärlek har väl inte bara med förhållande att göra, kärlek mellan vänner är väl likadan. Men om vi inte ska snacka sån kärlek så var beredd på ett förvirrande inlägg nu.. Kärlek är kanske när man trivs med personen, man känner sig trygg och när han eller hon är med så tvivlar du kanske inte lika mycket på dig själv heller. Som ett stöd, stödhjul. Om personen släpper pakethållaren och låter dig cykla själv, efter att ha skruvat av de där stödhjulen, då börjar du vingla. För den där extra säkerheten stannar liksom med den där personen, som står kvar några meter bakom. Men jag vet inte.. Som sagt så har jag alltid varit så bra på att fly så jag bara gissar fram en känsla nu. En sån känsla som jag kanske önskar att det skulle vara i alla fall. Ibland. Hmm.. Förvirrande? Jag är fövirrad i alla fall ><
Kanske raderar detta senare, och skriver om allt. Natten är inge bra! Men usch då.
Have it!

Lalala!
Tjaa / Elinen

Well... Dag 2 var faktiskt "Min första kärlek". Typ :>

2011-01-09 @ 20:07:46
Tjaa / Anonym

Dag två är ju faktiskt "Min första kärlek", typ :>

2011-01-09 @ 20:09:02
Tjaa / idan

Wops :3

2011-01-09 @ 23:37:27
Tjaa / Elinen

Oj, cp.

Såg inte att det hade kommit fram innan, men nu har båda skickats. Skumt

2011-01-09 @ 23:42:04

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0