Pfft

Onsdag
Vackraste bilden jag kunde hitta. Verkligen!
Uhu.

Sitter i skolan nu,
en lektion kvar och sen är tvåan klar!
Sen blir det att köpa hårfärg och lite annat,
och äntligen få tillbaka mitt röda hår :3
Efter det så bär det, såklart, av mot Siesta igen!
Ska bli sjukt trevligt, och jag hoppas på att peppen kommer idag.
Det lär den ju göra också :)

Nu ska jag lämna in min dator över sommaren,
så kan ju säga att det inte lär komma så mycket bilder här på ett tag.
Min stationära dator är nämligen gammal och skärmen är så kass,
så bilderna ser helt annorlunda ut (vill inte lägga upp bilder som ser allt för hemska ut).
Men ja,, vi ses. Nå gång.
Have it! :D

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0