Creature feature

Söndag

Sitter vid den stationära datorn,
eftersom varken min egen bärbara eller lånedatorn fungerar som de ska.
Hade en jättesöt bild att lägga upp,, men får göra det när bärbar fungerar.
Yay!

Creature feature gör ljud i mina öron,
så längesen jag lyssnade på dem.
Kan inte förstå varför jag slutade,
de är underbara!

I veckan har det la inte hänt så värst mycket,
inte något som är värt att skriva om i alla fall.
I tisdags skulle jag till min APU, men det gick som det gick.
Slutade med en dag med Tiddan istället,
ganska bra ändå, det där!
I onsdags sov Elin hos mig,
lika så väldigt trevligt som vanligt! (Bra mening)
Fast hon klunkade typ en och en halv lite juice på bara nå timme,
så hon klagade på sin mage resten av kvällen :c
Huhuh!

I fredags bar det av mot Malmö,,
sen har man lekt med söta, underbara lillebror tills i lördags.
Igår alltså..
Och igår var vi i Folkets park,,
jag klättrade nästan längst upp i en klättergrej,
sen stod jag där i typ tio minuter (kändes som en halvtimme),
för att jag inte kom ner..
Medans Elliot klättrade upp och ner typ tre gånger
och skröt om att han minsann inte var höjdrädd :(
Lite dumt, sådär, men jag kämpade mig ner till slut iaf!
(när det kom ungar som började skaka i nätet så jag blev rädd)
Sen hälsade jag på Troll och Alien en stund också.
Fick lite awesome tröjor av Troll,, Ehe!
När jag kom hem till hålan blev det att sitta själv.
Deckade i soffan vid tre och vaknade igen vid nio idag.
(somnade om och gick upp vid tolv sen)
Väldigt intressant, sånt dära!
Precis vad ni vill läsa :3

Nu blev det ett för långt inlägg,
utan nå vidare innehåll.
Så ja..
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0