Satan i gatan

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag vet faktiskt inte.. Jag har varit kär en gång i mitt liv, och det säger inte så mycket. Men jag har väl haft känslor för fler, eller nästan-känslor, men det finns väl ingen speciell "typ" av kille. Eller.. jag har en tendens att gilla dem som inte gillar mig (på samma sätt alltså). Och om de gör, så brukar mina känslor försvinna ganska snabbt efter att jag fått reda på det. För mycket osäkerhet, helt enkelt. Har funnits ett undantag dock, men äh!


Så, har suttit och försökt göra klart min hemtenta i psykologi typ hela dagen, men känner mig helt borta idag så det har inte gått så bra. Fast min Elin har försökt hjälpa mig i alla fall,, vilket jag verkligen uppskattar! Sen skrev bästa Klara till mig att det var dags att blogga, så får la göra det! Lite gulligt, tycker jag :3
Imorgon blire Harrys med mina fina vänner,, hoppas på skoj! :3
Och på lördag blire killkväll med Klara (som btw inte kommer vara här på lovet.. elaking) och boysen,, vi ska snacka om tighta brudar, ha ölklunkartävlingar, ljuga om hur många vi legat med och var, när, hur och såklart ska vi skryta om hur tuffa och badass vi är! Det är ju sånt snubbar gör, right? 
Eller så blir det en trevlig filmkväll, helt enkelt! Med Klara och boysen. Och kanske Elin. Heheheh!
Om jag ska vara helt ärlig, så tror jag denna helgen kommer bli ganska nice,, så yaay! :3

Men nu ska jag fortsätta lite på tentan. Och sura för att mamma inte låter mig träna ikväll, pga förkylningen. Och kolla högklackat och klänningar, för det är sånt jag gör nuförtiden.. Jätteskumt!
Men äääh. Have it!

Lalala!
Tjaa / trög :>

Kommer bli en fetetuff kväll *bröl,rap&sånt*

Sen längtar jag till du springer omkring i klackar o klänning!! :3

<12

2011-10-20 @ 23:24:27
Tjaa / idan

Det tror jag också att det blir!

Eheheh, jag med, faktiskt ;>

<12

2011-10-21 @ 01:12:56

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0