No time for us

Söndag



Det är söndag, jag sitter i soffan och gör så lite som möjligt. Det är väl ungefär vad jag har gjort hela dagen! Känner mig duktig :)
I fredags blev det Harrys, och det var la trevligt! Nå idiot som lyckades förstöra en del av min kväll, och det var väl även lite andra tråkigheter, men men! Och Elin, Johan, Kristin och Danneman tvingade mig ut på dansgolvet. Jag försökte mest bara ta mig därifrån (jag kämpade verkligen!), men det fick jag inte. Jävla ungar :( 
Igår åkte jag och mor till Tyringe, för att hälsa på Elin och hennes föräldrar :) Jag kan ju erkänna att jag har ju mått mycket bättre än vad jag gjorde, men äh, jag hade trevligt iaf! :D 

Nu är det lov i alla fall, vilket är sjukt skönt! Ska nog plugga lite, men annars ska jag mest bara ta det lugnt :3 Och jag saknar Klara, en aning. Tycker att du kan komma tillbaka nu,, vill ju promenera med dig :(

Nu ska jag typ.. gå ut och röka min andra cigg för dagen (*lite bra, faktiskt), sen gå och lägga mig eller nå. Huhuhuh.
Have it!



Nej.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0