Nja

Dag 24 – Mitt favoritprogram och varför.

Jag vet inte riktigt.. jag fastnar för olika serier och sånt hela tiden. Men komediserier är väl alltid mysigt,, det enda jag brukar vilja kolla på när jag ska sova ensam hemma :3 Så ja.. Kan inte komma på mer just nu ^^



Onsdag. Jag skrev ett inlägg igårkväll, men jag tog bort det nu igen. Jag är ganska duktig på att skriva en massa saker som får mig att låta som en hemskt tråkig pessimist. Det är det som är det värsta,, jag är ingen sån där pessimist som folk bara skrattar åt, en sån där komiskt bitter människa. Näe, jag är en tråkig pessimist, minsann! Men det får jag vara, för detta är min blogg. Eheh!
Men idag orkar jag inte vara lika bitter, och anledningen till att jag tar bort mina extremt deppiga inlägg hela tiden är för att jag inte ska bli påmind om mina tankar och känslor. Äääh! Men ja, jag är som sagt inte bitter idag. Jag vaknade, och kände hur dåligt jag hade sovit och hur jag absolut inte hade någon som helst lust till att dra till skolan. Efter att ha legat kvar i sängen i typ en timme så gick jag upp, gjorde vid mig lite, sen iväg till skolan i alla fall. Blev ganska glad över att jag tog mig dit,, och ännu lite gladare när kuratorn sa till mig att jag skulle vara stolt över mig själv :3
Resten av dagen så har jag i princip bara kollat skor och kläder.. Jag blir lite galen på mig själv, men jag kan inte sluta! Jag vill bara haa och ha och ha.. och ha... Usch! :c



Jag tror inte att jag har så mycket mer att säga nu, faktiskt.. Jag hade inte så mycket att säga innan heller, men jag lyckats alltid få ihop ett långt inlägg ändå. Jag är tuff, jag vet. 
Äh. Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0