Because I want you

Onsdag

Ganska tråkig och ofin bild faktiskt, men ääh :c

Det blev alltså grillning och tältning igår.
En riktigt trevlig kväll måste jag ju säga! :)
Det blev att jag sov där till idag, kallt som satan, men sov gjorde jag!
Lite i alla fall.
Vad som händer idag vet jag inte,, om det ens händer nå.
Blir kanske bara att sitta hemma hela dagen/kvällen/natten.
Yay.

Hur som helst så känns det som ett ganska bra lov,
bättre än jag trodde.
Vet inte om vädret kan ha påverkat det där, en aning.
Äh..

Aeh,, om man kanske skulle lägga sig och dö en stund.
Have it!



Som att tryggheten smyger sig fram
och det stimmiga lugnet lägger sig som ett täcke över en kylig kväll.
Jag önskar att jag hade vågat känna något,
för jag tror det hade varit så enkelt,
så lätt, till och med för mig.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0