This town

Onsdag

Sitter hemma. Borde vara i skolan. Jag misslyckas. Totalt..
Sitter och pluggar, och ska snart göra vid mig för att sen dra på idrotten.
All ork är borta. Jag har typ en halv kurs (om inte mer) i svenska B att göra klar till typ fredag,
och sen lite till.. Jag orkar ingenting just nu, allt känns så meningslöst just nu.
Men det är ju bara en vecka kvar, sen slutar faktiskt skolan.
Yay.

Jag får väl uppdatera lite efter vår tid i Stockholm dårå.
När vi kom fram till den stora staden blev det studiebesök på SVT direkt. Jag har dock ingen fungerande kamera, så jag snor bilderna från Tiddan sen. Den här bilden på mig, Tiddan och Bolibompa-draken är alltså inte min, utan.. Tiddans >< Men ja,, det var la trevligt där! Fick se Björn Skifs, Johannes Brost, Markoolio, Peter Magnusson (som jag sen jagade lite) och några fler. Kul ju!
När vi sen kom till vandrarhemmet så fick vi fri tid i staden,, vilket slutade med att vi satt på en bar precis bredvid vårt tillfälliga hem. Där satt vi ett bra tag, typ tills vi skulle in och sova. Sjukt trevligt!
I torsdags blev det studiebesök på SR och Expressen. Ganska trist, faktiskt. Och alla var typ halvt döda, så det blev ju knappast nå livligt. När vi sen kom tillbaka till vandrarhemmet så sov jag i typ en timme (hade sovit i tre timmar på natten, pga att lärarna hade väckt mig halv två på natten..), sen blev det att sminka sig och byta om, sen ut på stan med folk! Vi åt, och sen drog vi rundor i affärer och kollade rundor. När vi kom tillbaka från stan så blev det baren igen. Sen satt man där, till ett (då vi skulle vara inne). När vi kom upp till rummet så.. gick vi ut igen xD Och sprang rundor. Sen stack jag och Elin ut och träffade Uffe från baren igen, urskön snubbe!
I fredags blev det nå jävla tävling i stan, men den gav vi upp ganska snabbt. Bussresan hem var förjävlig dessutom. Jag hade nackspärr som fan, vilket gjorde sjukt ont när bussen aldrig kunde vara stilla. Jag grät, och jag var förbannad och frustrerad. Men till slut lyckades jag somna. En liten stund ><
Hur som helst.. Stockholm har varit hur awesome som helst! Jag har spenderat så mycket tid med Elin, och jag tror inte att någon förstår hur underbart det har varit! Allt har varit så bra, och umgänget har ju varit bäst. Så,, tack till alla som var med!! 
Jag vill dit igen, med nice folk, lite mer pengar och lite så. Om två månader, när jag är arton :3

Nu blev det en hel del text.
Så nu ska jag ge upp det här.
Och plugga lite till.
Och duscha.
Och orka, överhuvudtaget.
Kanske tvinga i mig nå att äta också..
Bluh.
Have it!






Jag känner nattens långsamma ångest
som ett täcke över min trötta kropp

Så låt mig krypa in under

och aldrig vilja komma fram

som den lilla flickan man varit

som önskade feber för dagen


Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0