Du, min fina

Måndag (egentligen tisdag)


Jag har inte så mycket att skriva. Jag har dock ett helt lov att uppdatera, tror jag. Men det kan jag göra nå annan dag! 
Jag har inte heller glömt bort min lista. Jag letar bara efter bra bilder, och ork till att fixa dem :)

Just nu vill jag bara tacka min fina Elin, som finns här för mig, hela tiden.
Du är nog den som är mest insatt i flest grejer som händer i mitt liv just nu, om man kan uttrycka det så. Jag kan vara helt ärlig mot dig, både när det gäller saker som handlar om oss två, och dessutom när det handlar om mina egna problem och känslor. Du har känt mig så pass länge nu, så du har nog lärt dig ganska väl om hur jag fungerar i olika situationer. Det tar nog ett tag innan man riktigt förstår mina tankegångar och sånt (och jag vet att du fortfarande kan ha lite svårt för det där :> ), men jag slipper liksom förklara allt det där när jag ska prata med dig. Idag har varit en sjukt jobbig dag, med för mycket tankar och känslor, och lite annat, men efter att ha pratat med dig ikväll, så kan jag ju säg att det känns mycket bättre! Jag babblar nog aldrig så mycket när jag pratar med någon annan, som jag gör när jag pratar med dig. Hahahah, jag förstår faktiskt inte riktigt hur du orkar, men jag uppskattar det verkligen, i alla fall!
Hur som helst så ville jag mest bara säga tack. Tack för att du är du, för att du låter mig vara jag, och för att du är här för mig (bara jag som tyckte om att rabbla den där meningen i huvudet?). Nåväl!

Jag måste även påpeka att denna bilden är ganska söt. Vår nyårskyss, som så glatt välkomnade 2011. Jag gillar denna bilden,, vet inte om den underbara färgen på mitt hår där, påverkar lite,, men jag gillar den iaf! Men jag gillar den mest för att det är jag och Elin, såklart :3



Nu ska jag äta macka och dricka julmust. Sen ska jag sova! Imorgon blire ringa tandläkaren angående visdomstand och mina snea tänder (i nytt hopp om tandställning!), sen bär det av mot Malmö, för lite APU! Nåväääl..
Have it!

Lalala!
Tjaa / Elinen

Du är ju likssssom den enda jag faktiskt bryr mig om, så pass mycket, att jag verkligen VILL vara där hela tiden för dig.

Jag älskar dig och jag är tacksam över att du finns där för mig med, kan jag ju säga! Och jag är glad att jag har stödet från dig och att du verkligen försöker förstå mig och lyckas!! Du är ju verkligen den jag kan berätta i princip allting för, det känns iaf så. De bra som dåliga, de pinsamma och de stolta. (Om man kan skriva så?)

Aja, puss på dig. Och bilden på mig ser ju ut som om jag har ihoptryckt ansikte, eller nå. Men jag gillar den! Även om jag kommer ha pojkvän på nyår, eller så, så kommer jag pussa dig först och sen honom. Haha! <3

2011-11-09 @ 11:16:02
Tjaa / idan

Men det är ju klart att jag finns här för dig! Jag försöker i alla fall så gott jag kan :3 Och jag hoppas verkligen att du kommer stanna här ett väldans bra tag till, kan jag ju säg!



Jaa, jag bryr mig inte om du skulle ha pojkvän eller inte på nyår, faktiskt, för du SKA vara min nyårspuss! Heheheheh <3

2011-11-09 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0