heartbeats

Nu sitter man här igen, kanske lite mer seriös än vad jag varit de senaste inläggen. Det har blivit många dagar, mycket tid, som har spenderats med Elin. Jag tänker inte klaga, det har varit bra. Kan passa på att tacka henne också, för att ha funnits här och för att ha varit en underbar vän <3
Men nu, nu sitter jag här, ensam. Och jag borde göra så mycket, men idag har jag ingen ork. "Så mycket" får vänta.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag hade ett långt inlägg framför mig i huvudet, men det försvann när jag öppnade upp det här. Kommer inte ens ihåg vad allt handlade om. Sommaren, kanske. Kan göra ett försök.
Here we go.. Denna sommaren har varit ytterst märklig, det måste jag säga. Har varit inaktiv i många situationer  jag inte borde, och aktiv när det inte funnits möjlighet till något att göra. Två-tre månader har känts som tolv, ett helt år. Ett händelsesnålt år skulle man väl kunna beskriva det som. Har inte gjort så mycket, men det gör mig ingenting. Det är två veckor kvar tills skolan börjar, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det märker vi.
Har även gjort många fel denna sommaren, jag vill be om ursäkt för det. Ord hjälper inte alltid, men att försöka kan man ju. Men helt dålig har jag inte heller varit, har till exempel varit hemma mer, ägnat tid åt min mamma. Jag har lyssnat, lite dock, mer på henne. Hon förtjänar inte ännu en trotsig tonåring som inte uppskattar allt hon gör för mig, så jag försöker sluta bete mig som en sådan. Jag har även träffat nytt folk, nice folk. Tack vare mina vänner ! Det måste jag tacka för <3
Skulle kunna skriva en hel novell om detta "ingenting", denna tomma, men samtidigt sköna, sommaren. Men nu orkar jag inte skriva mer, mina händer börjar frysa nu. Så. Have it.

Lalala!
Tjaa / bögman

jag har inte så mycket o svara på det här, du vet vad jag sagt iaf.

jag älskar dig :) <3

2010-08-04 @ 19:16:40
URL: http://elinfolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0