play dead

Hmm. Nu har det varit festivaldax i denna hålan. De två första dagarna bestod av förfest. Väldigt trevligt och underhållande var det ! Första dagen var inte särskilt händelserik eller så, enligt mig i alla fall. I torsdags stannade vi inne hela natten, vädret var inte vår vän. Eller det var den kanske (?). Slutade nere hos min syster, vi lyckade ganska bra med underhållningen (eller de andra, jag såg väl mest på och skrattade), sjukt kul och trevlig natt i alla fall ! Sen fick det bli lite tid inne på festivalen igår (fredag) och idag. Igår var väl.. delvis trevlig, eftersom man fick träffa folk, men delvis rörig och allmänt jobbig. Vissa saker kan man väl skratta åt i efterhand, men inte än.. Men jag tänker inte gå in på några som helst detaljer om den kvällen, helt enkelt. Låt oss hoppa över den.
Idag bar det in till stan mycket tidigare, i sällskap med mamma och syster. Sen drog mamma till jobbet och jag och syster träffade Cakki. Vi gjorde inte mycket mer än att sitta vid ett hus och pratade. Efter ett tag mötte vi mer folk och vi såg (lyssnade) när pappa spelade med Local Heroes. Hann träffa honom i pausen och krama om honom. Kunde inte sluta le när jag såg honom spela, men det är väl så det brukar vara när man är stolt. Det har varit likadant så länge jag kan minnas, det lär förmodligen inte bli någon ändring på det heller så :)
Men mer än så hände det väl inte för mig denna kvällen. Kan passa på att säga grattis till Ronnie också, han fyller ju år minsann ! Eller.. inte längre, egentligen. Men whatever, grattis i alla fall :>
Ska sluta tråka ut er nu, igen. Hade bara brist på trötthet. Have it !

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0