save you

Hej.
Tänkte skriva något här, ungefär lika intressant som resten av denna bloggen, men nej. Jag har ingen ork.
Sen tänkte jag skriva något annat, men nej, det tänker jag helt enkelt inte göra.
Lite socialt och trevligt folk kom hit idag, det var.. ja, trevligt (no shit). Elin sov här inatt, klippte och färgade mitt hår mitt i natten, töjde örat lite också. Minsann. Spräckte inte det denna gången, så nu är jag ganska glad faktiskt. Märks det ? Inte just nu, nej. Men what the hell ! :>
Min mobil, batteriet och den oanvändbara laddaren är mina hatobjekt för tillfället, men snart får jag hem en ny telefon. Har ingen aning om hurdan den är, så får väl helt enkelt hoppas på att den fungerar åtminstonde. Den har en spindel på sig i alla fall, så lite häftig är den väl. Köpt skor också (igen), ganska fula (tror jag), men det märker jag när jag får dem :)
Skulle nog skrivit det första jag tänkte på, det här är ju inge kul att läsa xD YAAY !
Ska sluta plåga er ! Have it

Lalala!
Tjaa / kklara,

trevlig kväll minsann, tack för den!<3

snart är det festival med, kommer bli taggigt som tusan! :D<tolv

2010-08-08 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0