seize the day

Måndag
Det är måndag och snart börjar Foto A.
Jag tackar Sara för titel och bild till detta inlägg.
Fint.
Hennes blogg är rosa, kolla.
http://saaraliimatainen.blogg.se/

Timmy är fel.
Och det luktar Fanta Exotic,
jag mår illa.
Detta är random.

Nåja.
När jag kommer hem sen så ska jag plugga,
ska bli riktigt kul! ><
Men snart är det jullov och DET ska bli skönt xD
Nu kom Anna också, minsann.

Elin sitter bredvid med.
Hej Elin :)

Alltså..
Skriver mest bara för att det var så längesen.
Yesboxlåda.

Aeh..
skriver kanske senare istället,
när jag känner mig någorlunda vettig.
För det kommer hända :)
Have it!

Lalala!
Tjaa / kklara,

,

jag är inte riktigt vettig, men det visste du nog :D

NAe tänkte mest kika inom och lämna en liten

/(men ack så onödig) kommentar :)

trög <12 störd <3

2010-12-06 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0