all i regret


Så ja. Kristianstad igår (i förrgår blir det väl nu), det var trevligt, om än lite dött faktiskt ^^ Menmen. Syster och en vän har varit här ikväll, spelade lite spel å så. Det var också trevligt minsann. Nu sitter man och lyssnar på musik och.. gör inte så mycket mer än det. Painbastard och Combichrist har nu övertaget en stund. Underbart, ja.
Vet inte riktigt varför jag bestämde mig för att skriva här nu, men det gjorde jag i alla fall. Om någon vet varför, så kommentera gärna :) ><
Vet inte riktigt hur jag ska må just nu, är på bra, men samtidigt, på pisshumör. Jag föredrar i och för sig det lite bättre humöret, men det kräver mer energi..  Men i alla fall. Lyssnar på Kid down, The used, Chemical vocation och annat liknande nu, som jag lyssnade på förr i tiden. Vet inte om nostalgi är riktigt rätt ord, men jag tänker köra på det just nu. Och jag kan inget än att le när jag tänker på det. Det var en tid jag saknar, men är ändå glad att jag gått vidare. Men ibland (så som nu) skulle jag gärna åka tillbaka två-tre år. Eller kanske återskapa den tiden, på något vis. Men nej, det skulle inte vara lika bra nu som det var då. Jag gick väl vidare av någon anledning. Men när tiden försvann så försvann nog en del av mig också.. det ångrar jag. Innan tyckte många att jag var en stark person, som vågade stå för vem jag var. Det försvann ganska snabbt.. nu är jag nästintill den mesigaste person jag känner. Och de flesta skulle nog hålla med om det >< menmen..
Btw,, känner bara på mig att ni (nämner 'er' i plural, optimist som jag är, ibland ><) vill veta att min spiral i örat trillar ut hela tiden, vilket betyder att den är för liten :D så nu är det dags att töja lite till (a) *korkat som fan*
Ska inte skriva mer nu, jag tröttar ut er :) have it !

Lalala!
Tjaa / Misse

töj inte mer idiot xD hahah

du kommer bli starkare när du får energin tbx :):)

jag tror på dej buu <3

2010-07-18 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0