det ordnar sig

Sitter i Malmö, händer inte så mycket för tillfället. Har varit i stan och gått rundor, sen hem och fika och spela spel, jag vann (ofc :P). Imorgon blir det stan med syster min, sen vidare hem till henne och sova där till fredag. Riktigt nice ska det bli :) Sen på fredag kommer Elin hit, och kanske har hon dragit med sig lite folk också. Sen slaggar hon över här med mig till lördag, sen blir det tillbaka till Hässleholm :)
Ska bli skönt faktiskt, efter en paus från den hålan så. Men sen, ganska snarast därefter, bär det av mot Borås tror jag det är bestämt. Hem senast nästa lördag igen. Ska bli kul, träffa småkidsen och se på när de leker xP får hoppas att syster följer med så jag har någon att vara social med.
Hade väl egentligen inget att berätta faktiskt. Have it.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0