galenskap


Kapten Röd står för musiken och jag för stressen ! Teamwork, ye. Ska göra mig klar nu sen bär det av till Höör. Sen hem igen inatt. Det kommer nog gå bra :) Imorgon händer något (wooooaaah) men jag vet fortfarande inte vad xD Men hmm. Om man kanske skulle ta och bli klar nu.
Denna dagen har varit långt ifrån den bästa än sålänge, men hoppas att den blir bättre snart. Cakki kommer snart hit, så ja, jag hoppas nog helt rätt :) Nu ska jag försöka ladda min mobil (om laddaren vill fungera) och fixa det sista. Ville bara visa att jag lever. Have it !

Lalala!
Tjaa / kklara,

TSSSSS

rrandom bilden är lite tack vare mig :DDD

<3

2010-07-22 @ 18:06:20
Tjaa / Misseliteen :D

Cakki försöker iaf göra dagarna bra för idaaan :D:D <3

2010-07-24 @ 04:57:29

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0