huvudet i sanden

Har väl inte så mycket att säga.. mer än grattis till Sara, systra mi ! Ska nog försöka sova typ, väldigt snart. Ska upp tidigt imorgon (idag?), åka till Lund och fira Sara. Det ska bli trevligt :)
På onsdag bär det ganska bestämt av till Höör, på torsdag händer det något, jag vet inte vad och får inte veta (överraskning för att fira mig,, vänner är livet). Sen är det fredag och då ska jag vara duktig och tvätta. På lördag händer det något igen, men får inte veta vad då heller (mammas tur att fira mig, gulligt). På söndag ska jag vila ut och sen fyller jag år.. Vad händer då ? Jag ska till far min, mer som händer har jag ingen aning om, men ska väl fira, igen. Så mycket för en tråkig mellanfödelsedag som bara leder mig in i ett frustrerande år. Bara ett år kvar tills jag blir arton, och inget nytt händer för att man blir sjutton. Men det är väl trevligt att folk vill fira mig, ja. Sen stannar jag i Malmö ett tag tror jag. Ingen aning om hur länge, högst en vecka antar jag. Det beror på hur jag mår, jag kanske behöver det. Jaja.. ska sluta plåga er. Have it !

Lalala!
Tjaa / Misse

ojoj.. en vecka låter mkt :(:( xD <3

2010-07-19 @ 14:37:55

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0