Köpenhamn och överallt



Första bilden här än sålänge, men det lär bli fler. Men kommer snart lägga upp lite bilder på DeviantArt, om det är någon som är intresserad. Vad jag heter där och sånt skriver jag väl när jag faktiskt tagit mig tid till att lägga upp mina "verk". Men tyckte denna bilden passade bra just nu, när man blivit misshandlad av mygg, knott och andra liknande jävlar dem senaste dagarna.. Ingen geting eller så än i alla fall (tackar).
Men men.. Winnerbäck tycks ha tagit över min dator för ett tag, och Melissa Horn, och jag tror inte de har några planer på att försvinna heller. Det är helt okej för mig. Inget mer om det nu.
Har blivit förflyttad till vardagsrummet nu för några dagar, vi ska nämligen måla om på rummet så nu finns det endast en soffa där inne. Så några speciella tankar lär jag ju inte ta fram, det fungerar inte om jag inte får stänga in mig. Skönt kanske ? Ja, jag tror det. Både för mig och för er skulle jag gissa på xD Och denna veckan är ganska fullspäckad med saker att göra, så vet inte om jag kommer ge er några inlägg på ett tag.  Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vad jag håller på med just nu, och nu relaterar jag lite till mitt förra inlägg. Vet inte om någon märkt något alls, men jag får stunder jag inte orkar prata, engagera mig i något eller ens vara social. Orkar inte bry mig jättemycket om vad alla tycker om mig, men vissa. Förlåt. Jag kommer nog åka bort snart, till Malmö eller så, tänkte stanna där ett tag. Men lär väl bara bli där i några dagar, sen kommer jag väl tillbaka igen. Som förra året. Men jag behöver det nog, tror jag. Men just nu, och igår, känner jag mig inte lika off, som jag gjort den senaste tiden.  Men det jag känner mest nu är att jag saknar Frida. Som fan ! Måste ta mig i kragen och åka till henne nån dag, snart. Sara saknar jag också, väldigt. Jag saknar att ha henne här hos mig och mamma, saknar när hon bor här.  Det var väl bara det jag hade att säga idag (ikväll eller inatt, vad ni än vill kalla det). Ett långt inlägg om ingenting >< Have it.

Lalala!
Tjaa / frida

frida saknar dig också!! väldigt mycket!!

2010-07-06 @ 15:50:59
URL: http://facn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0