sjutton

Jaha. Nu sitter man i Malmö, minsann. Har inte haft tid, ork eller möjlighet till att skriva innan, men whatever. Fyllde år idag (igår ?). Kändes inget speciellt, förutom frukost på sängen, lite presenter och tårta. Men annars var det väl en helt vanlig dag. Det gör inget för mig. Jag är sjutton nu.. (so what ?) >< klockan är halv fem på morgonen, mitt msn strular, min mobil flippade ur och slutade fungera, min extramobil går inte att ladda och detta är ju underbart !
Stannar i Malmö till fredag (kanske, kanske lördag), tror jag. Ska på bio imorgon eller något sånt, och sen ska jag hem till syster min också. Sova där och lite så. Intressant.
Jag kommer inte kunna somna.. Damn. Men måste försöka iaf.. ville bara visa att jag lever. Have it.

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0