himlen luktar plast

Måndag
Jag är rädd, men äh. Det är nog ingen fara. Bara jag som tappar tråden här.

Föreläsning med Sara Lund idag, med skolan. Det var faktiskt inte helt dåligt ^^ Ganska nice.
Sen gick jag till stationen och träffade Kevin, som sen blev mitt sällskap resten av dagen :) Läste tidning, hittade Kevin i en tidning, köpte tidning (med POM-POMS!!) och samlade tidningar. Gjorde väl inte så mycket, men har saknat det ^^ Och träffade annat folk också, trevligt!
Vad som hände senare var kul, men pallar inte förklara x'D

Menmen.. håller på att sluta röka nu. Går väldigt bra!
(Går inte alls)
Och nu ska jag sova, för att tänka på annat, och så att jag orkar upp imorgon.
Yaay :)

Have it! :)

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0