somewhere over the rainbow

Torsdag
Aeh.
Sitter här och saknar en massa.
Men den enda jag vill ha här just nu,
den enda jag behöver här just nu,
är den här lilla varelsen.
Jag saknar min katt!


Med underbar musik igång så beger jag mig för att städa lite. Det är väl helt okej.
Septum mår inte bra och det är inget vi gillar. Alls.
Och jag vill töja öronen mer, men brist på töjningar just nu. Damn it!
Imorgon blir det stan med mor, sen kommer Troll hit.
Det uppskattas ju en del!
Och Rasmus dårå :)
På lördag bär det nog av till Ksd och sen träffa Cakki, minsann!
På söndag ska jag hjälpa mamma med resten av julpyntet,
lite mysigt har det ju redan blivit här :3
Just det, jag skulle ju städa ja..
Blir en runda på balkongen först (duktigt!)
Have it!

Lalala!
Tjaa / sara

Mise :D

2010-12-06 @ 11:56:25
URL: http://saaraliimatainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0