mental istid

Klockan är snart fyra, det var lördag för fyra timmar sen men det har känts som söndag hela dagen.
Förmodligen för att vi är lediga på fredagar numera.
Och på tal om ingenting så sitter jag med random, blandad musik på Spotify just nu.
I torsdags gick man till Statoil vid halv tolv, på "natten" alltså. När man kom hem hade man en Elin med sig, minsann. Hon sov här sen :)
I fredags blev det upp och iväg och hälsa på Cakki. Det var väldans trevligt! Sen hem, och göra sig klar och hjälpa Elin med hår och kläder (hon var lite fjollig, av någon anledning :3) och sen bar det av till Perrong 23. Där spelade Bossfight med sitt första gig ever! Sjukt bra :) Sen blev det hem och flumma med Elin och mor xD
Idag ringde pappa, som helt plöstligt var i Vinslöv. Och nu var jag vitsig! I alla fall.. Så han och Ullis kom upp en stund. Det blev kanelbullar, för hela slanten som inte existerar! Yea :)
Och nu sitter jag här, men musik, som sagt. Och tänker gör jag.. mot min egen vilja.
Har bara en sån där ensam känsla.. Inte för att jag är ensam, jag har familj och underbara vänner! Men ensam på ett sätt som jag känt så många gånger.. Ensam på ett sätt som jag varit i typ sjutton år. Jag får skylla mig själv. Men vafan.. börjar tröttna ändå.. Äh. Whatever. Ville mest bara uppdatera lite >< Have it!

Lalala!
Tjaa / Anonym

Det har varit en väldigt kul helg, må jag säga! :>

Våra skrattattacker när Katja frös på balkongen tex, och hennes speciella ljud då, haha! :D

Aja, vi ses imon <3

2010-10-10 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0