this is halloween

Fail bild! :)
Hej alla små hårbollar!
Har varit på lite halvt humör sådär.. hmm.
Men det borde varit en asbra dag för fasen!

Fick reda på att jag klarade Svenskaprovet,,
fy satan vilken lättnad!
Sen var det stan med Elinen och Tiddan :D
Kollade grejs till Halloween,,
det var ju lite trevligt, må jag säga!
Även fast det regnade :c

Fick lite grejer, och sen hem och fick igång nya modemet!
Och sen rensade man lite stuff och nu har man fått ett löfte,,
och jag gillar det skarpt :D
Heheheheheh!
Nåjaa..
För övrigt så taggar jag inför Halloween nu.
Elinen sover här på lördag, sen fixar vi oss tillsammans.
Och sen bär det av till Höör för fasen :))
Till Tiddan och sen träffa snubbarna också,
var ett tag sen :3

Men näe nu du!
Nu ska jag ringa Elinen en stund :)
Have it!

Lalala!

Kommentera inlägget här:

Du heter
Kom ihåg mig?

E-post och sånt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv något dåå! :>

Trackback
RSS 2.0